ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از ۸۰۸ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از ناکامی قاچاقچیان و سوداگران مرگ در انتقال بیش از ۸۰۸ کیلو مواد مخدر خبر داد.  

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی کنجی شهرستان خمیر حین کنترل خودرو‌های عبوری محور خمیر به لارستان به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده ودستور توقف دادند.

او گفت: ماموران خودرو‌های مورد نظر را متوقف ودر بازرسی دقیق از آن‌ها مقدار ۵۴۱ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر بار و بدنه خودرو جاساز شده بود کشف و در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: در عملیاتی دیگر نیز همزمان ماموران انتظامی شهرستان جاسک و میناب ضمن شناسایی و توقف یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد ۲۶۷ کیلو حشیش و تریاک کشف و ضبط کردند.

سردار جاویدان گفت: با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی ۸۰۸ کیلو و ۷۰۶ گرم انواع مواد مخدر کشف، سه دستگاه خودرو حامل مواد توقیف و ۴ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ و سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر در اختیار پلیس قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.